Tuesday, March 30, 2010

Tragedi 27-Mar-2010

After sethn pemergian Tokki, ujian besar melanda lagik kami sekeluarga..rumah peninggalan arwah Tokki terbakar pada Sabtu, 27-Mar-2010. Luckily, takde org kat rumah..kerosakan d anggarkan bernilai 150k..kesian Tok, Cik Zura, Pok Su ngan Pok Joe..tinggal selai sepinggang jek..pinggang mangkuk pun xde sebijik yg tggl..sume hangus d jilat api..Mujur la Mokde yang masih dalam pantang tu dah ke KL..ngeri membayangkan kalo la Mokde ngan bby Syaraf ada kat rumah masa kejadian tu, Nazuzubillah..

Smalam operasi menyelamat djlnkan..brg2 kat blk Ibu, Mokde ngan MokNgoh ajek still boley guna..sebaik jugak dokumen2 penting Tok dan yg berkaitan ngan rumah terselamat coz letak kat bilik MokNgoh..

Alhamdulillah..pihak berwajib cepat bertindak menghulurkan bantuan..Kagum btul ngan Tok, setitis air mata pun tak mengalir masa menyaksikan rumah d jilat api..Tok harungi ujian ni dgn tabah..syabas! semoga semangat, kekuatan tu ada dalam diri Kakak ngan Adik gak..Now kakak tau dari mana dtgnyer ketabahan Ibu..
















Monday, March 15, 2010

Alalallaaa..

Lagu yg boley attract attention adek..melekek2 adeknyer tengok kakak nyanyi..Ibu pun nak tergelak tgk..cam tak caya jek kakak boley nyanyi kat TASKA..kakak kan pemalu gitu..ahaks!

video

video